U ožujku ove godine u okviru provedbe projekta HERCULTOUR Šibensko-kninska županija je uz predstavnike tvrtke Kreator, Ekonomske škole te Veleučilišta u Šibeniku, organizirala Awareness kampanju – o podizanju svijesti o samom projektu te o ruti kulturnog turizma "Voda – moćna stvarateljica povijesti".
Projekt HERCULTOUR – strateški je projekt vrijedan 1,17 milijuna eura koji se financira putem Standard + poziva na dostavu projektnih prijedloga u sklopu INTERREG Programa prekogranične suradnje Italija-Hrvatska 2014.-2020.
Prvo predavanje 8. ožujka 2019. godine održano je u Ekonomskoj školi u Šibeniku, a glavna tema predavanja bila je implementacija marketinških strategija u poslovanju. Ruta kulturnog turizma "Voda – moćna stvarateljica povijesti" predstavljena je kao primjer brendiranja destinacije i razvoja poslovne ideje.
Drugo predavanje održano je 14. ožujka 2019. na Veleučilištu u Šibeniku. Naglasak je bio na istraživanju koje je provedeno prije kreativnih dijelova projekta HERA i kako je to utjecalo na konačni oblik rute.
Šibensko-kninska županija je u okviru provedbe projekta HERCULTOUR sanirala nelegalno odlagalište otpada neposredno uz arheološki lokalitet Velika Mrdakovica koji je dio rute kulturnog turizma te su postavljeni informativni kiosci u Muzej grada Šibenika te Turističku zajednicu Grada Vodica na kojima posjetitelji mogu saznati sve informacije o ruti "Voda – moćna stvarateljica povijesti" te pogledati njen promotivni video.
Glavni ciljevi ovoga projekta su, između ostaloga, pomoć u prijelazu s tradicionalnog oblika turizma 3S (Sun/Sans/Sea) u razvijeniji i privlačniji oblik turizma 3E (Education/Excitement/Entertainment), razvijanje novog inovativnog turističkog proizvoda koji će ujediniti zajedničku kulturnu i povijesnu baštinu s različitih područja kroz međunarodne rute kulturnog turizma, smanjenje visoke sezonalnosti i promicanje prepoznatljivosti turističkih destinacija koje imaju bogatu kulturnu i povijesnu baštinu , ali još uvijek nisu dobro prepoznate među turoperatorima i turistima.