Sinoć je u Gradskoj knjižnici, stručni tim Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu: koordinatorica projekta Marina Pavković, brand konzultant, ravnatelj Zavoda za urbanizam dr.sc.Jesenko Horvat i prodekanica za znanost dr.sc. Sanja Filep, predstavio projekt brendiranja Grada Šibenika. Prezentaciji su nazočili šibensko-kninski župan Goran Pauk, saborski zastupnici Brankica Crljenko i Ivo Josipović, gradonačelnik Grada Šibenika Ante Županović i njegovi zamjenici Franko Vidović i Petar Baranović, ...

Sinoć je u Gradskoj knjižnici, stručni tim Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu: koordinatorica projekta Marina Pavković, brand konzultant, ravnatelj Zavoda za urbanizam dr.sc.Jesenko Horvat i prodekanica za znanost dr.sc. Sanja Filep, predstavio projekt brendiranja Grada Šibenika. Prezentaciji su nazočili šibensko-kninski župan Goran Pauk, saborski zastupnici Brankica Crljenko i Ivo Josipović, gradonačelnik Grada Šibenika Ante Županović i njegovi zamjenici Franko Vidović i Petar Baranović, predsjednik Gradskog vijeća Grada Šibenika Ivan Ninić, načelnik Općine Tisno Ivan Klarin, te brojni Šibenčani. Župan Pauk je pozdravio nazočne i izrazio svoje zadovoljstvo što sudjeluje na prezentaciji ovog projekta, koji će zasigurno morati donijeti odgovore na neka strateška pitanja grada. Pri tom je konkretno spomenuo pitanje Luke Šibenik, tj. postavio pitanje kakvu Luku Šibenik treba i želi. Na kraju je kazao da dok ne budemo imali brend i strategiju grada, moramo živjeti i raditi u datim okolnostima, tako da npr. županijskim prostornim planom moramo definirati ovu ili onu markicu, a time i luku.
Uoči same prezentacije, gradonačelnik Grada Šibenika Ante Županović održao je uvodno slovo, te kazao nekoliko riječi o samom projektu odnosno želji njegova tima da Šibenik konačno jasno pokaže svoje brojne simbole i posebnosti, ali ono što je možda još važnije, a to je da ih na pravi način prezentira. Koordinatorica projekta Marina Pavković naglasila je važnost izgradnje branda grada Šibenika koji mora imati za cilj razvoj cjelokupnog gospodarsko turističkog potencijala, s ciljem definiranja i jačanja njegove jedinstvenosti i konkurentske prepoznatljivosti. Zaključeno je kako proces brendiranja Šibenika treba započeti čim prije, odmah, jer se konkurentska gospodarska i turistička borba već sada, a pogotovo ulaskom u EU vodi među gradovima, a oni koji budu imali prepoznatljiv i jasan identitet u toj borbi pobjeđuju.