Danas je ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta pustio u rad novoizgrađenu dionicu čvor Šibenik-Tromilja (spoj na D 33) brze ceste Šibenik-Drniš-Knin-granica BIH. Dionica čvor Šibenik-Tromilja započinje spojem na postojeće T križanje s krakom 1 čvora Šibenik. Trasa prolazi ispod podvožnjaka Jadranske autoceste, tunelom Ploča, duljine 360 m, a završava neposredno nakon križanja s državnom cestom D 33. Križanje i rekonstrukcija dijela državne ceste D 33 također su ...
Danas je ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta pustio u rad novoizgrađenu dionicu čvor Šibenik-Tromilja (spoj na D 33) brze ceste Šibenik-Drniš-Knin-granica BIH.
Dionica čvor Šibenik-Tromilja započinje spojem na postojeće T križanje s krakom 1 čvora Šibenik. Trasa prolazi ispod podvožnjaka Jadranske autoceste, tunelom Ploča, duljine 360 m, a završava neposredno nakon križanja s državnom cestom D 33. Križanje i rekonstrukcija dijela državne ceste D 33 također su obuhvaćeni ovim projektom.
Duljina dionice čvor Šibenik-Tromilja je 2,83 km, a vrijednost investicije je 72 milijuna kuna. Izgradnja dionice obuhvaća izgradnju trase ceste, tunela Ploča, pratećih objekata, izvedbu kompletne prometne opreme i signalizacije. Izvođači radova su Hidroelektra niskogradnja Zagreb, PZC Split i Dalekovod Zagreb, a nadzor radova obavio je IGH d.d., Zagreb. Uz ministra Kalmetu, svečanosti puštanja u promet dionice čvor Šibenik-Tromilja, prigodnim riječima obratili su se Stjepko Boban - predsjednik Uprave Hrvatskih cesta, Rade Pilipović – predstavnik izvoditelja radova, Hidroelektra niskogradnja d.d. i šibensko-kninski župan Goran Pauk, koji još jednom istaknuo ogromni značaj ovog projekta kao i daljnji nastavak radova prema Drnišu i Kninu. Ministar je obišao i gradilište Tehnološke ceste u Šibeniku, koja bi trebala biti otvoreno do konca mjeseca srpnja.