Uz spori oporavak turizma i gospodarstva te globalnu političku nesigurnost, ljetna sezona i post-sezona je novi izazov, ali i prilika za privlačenje potencijalnih putnika da posjete Šibensko-kninsku županiju. Ljudi su pod popuštanjem pritiska pandemije skloniji više putovati nego prije te istraživati prirodni aspekt destinacije. Stoga je fokus ovogodišnje promotivne kampanje Turističke zajednice Šibensko-kninske županije na stvaranju opće svjesti o destinaciji kroz pričanje zanimljivih priča i inspirativne, snažne vizuale.
Kampanja je postavljena na sljedećim tržištima: Njemačka, Austrija, Poljska, Češka, Slovenija i UK, a predviđeni budžet osigurali su svi uključeni subjekti, odnosno, turistička zajednica Županije uz potporu partnera – NP Krka i NP Kornati, TZ Vodica i TZ Šibenika te ustanova Tvrđava Kulture I Javna ustanova Priroda Šibensko-Kninske županije. Kampanja je realizirana s najvećim medijskim partnerima na emitivnim tržištima poput T-online, Daily Mail, Web.de, Siol, Novinky, Krone.at i WP.pl. Kako je ove godine konkurencija bila poprilično aktivna, a rezervacije sve kasnije, jedan od ciljeva bio je i produžiti trajanje kampanje kako bi se stvorila stalna medijska prisutnost na svih šest tržišta. Aktivacije na društvenim mrežama – Facebooku i Instagramu, veliki display baneri, native oglasi i posvećene mikro stranice na medijskim portalima dodatno ojačavaju kampanju uz klasične inspirativne advertoriale, a usmjereni su na inspiriranje relevantne publike s ciljem posjeta Šibensko-kninskoj županiji.